søndag den 29. juli 2012

Facebook! 

Jeg har nu at meddele at bloggen endelig har fået en facebook side, hvilket nu og i fremtiden vil gøre det lettere for, ikke mindst mig selv, men også for jer, at følge bloggen. Jeg har snakket om det tidligere på året, om at lave denne side, der blev det ikke til noget. Nu er siden endelig blevet oprettet, og jeg håber det vil gøre fremskridt for min blog. Min facebook side vil blive benyttet ret ofte, så ofte jeg kan. Når der kommer nye indlæg, laver jeg et opslag på siden, så det vil være muligt at se når der kommer nye indlæg på facebook. Siden vil også blive brugt til at reklamere for min tumblr side, som I også meget gerne må besøge - der er lagt et link op på min side. Derudover vil der blive skrevet inde på siden, når der er nyheder om bloggen, når jeg er på ferie eller ikke har mulighed for at lave indlæg. Hvis jeg finder blogs interessante, eller finder spændene idéer hos andre bloggere, vil jeg også lave anbefalinger af andre blogs, inde på min side. - Ja, min side vil blive brugt godt. Det vil selvfølgelig betyde meget, hvis alle jer søde læsere ville besøge min side og synes godt om den. Det vil gøre det en del nemmere for jer selv, og så kan jeg også holde styr på, hvor mange der egentlig læser min blog, og hvor mange der bare er faste for ingenting. På min side, vil jeg også blive glad for, hvis I havde nogle spørgsmål, at I så skrev dem derinde - Det vil gøre det nemmere for mig, at svare, og det vil gøre det nemmere for jer at se, når jeg har svaret jer. 

Tjek den ud: https://www.facebook.com/liveindk

2 kommentarer:

  1. Svar på dit spørgsmål på min blog:
    Jeg fik hjælp af en til at centrere det. Kan ikke helt huske, hvad jeg gjorde, men prøv at kontakte Melzen på gSm. Mener hun hjalp mig :)


    http://bisous-a-vous.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Okay. Tusind tak, det vil jeg gøre :-')

      Slet