fredag den 3. august 2012

VIGTIG INFORMATION! 

Dette indlæg vil jeg blive glad for, hvis specielt mine faste læsere gad læse, da det er skrevet med tankerne rettet mod dem. På bloggen har jeg 111 faste læsere, og skal jeg være helt ærlig? så tror jeg ikke, eller jeg ved, at ikke alle læsere læser med. Min blog er faldet meget på det sidste. Jeg har mistet mange af mine læsere, som læste med tidligere, og som stadigvæk står på listen under faste. Det er svært at beregne, hvor mange der stadig læser bloggen, derfor har jeg taget en beslutning. Beslutningen kommer til at koste mange læsere, da jeg formenteligt vil miste mange af dem jeg har nu, som alligevel ikke læser bloggen. Jeg har valgt, at lave en ny blog, det er ikke gjort endnu, men det bliver gjort senere i dag. Jeg vil ikke have læsere, bare for at have læsere. Jeg vil have læsere, som rent faktisk læser min blog. Derfor: Jeg går igang med at lave en ny blog senere i dag, et link vil dumpe frem under dette indlæg, måske i et nyt. Så jer der rent faktisk læser min blog, har mulighed for stadigvæk at følge med. Det vil derfor gøre mig enormt varm indeni, hvis jer der stadigvæk vil følge med, følger med over den nye. Jeg blogger stadig om de samme ting, måske lidt anderledes. Jeg vil overveje at begynde og lave flere videoer på youtube, og sætte ind i indlæg. Hvad synes I om den idé? Jeg håber I stadig vil følge mig. 


NY BLOG: www.sophiereimers.blogspot.dk

2 kommentarer:

  1. Jeg vil med glæde følge den nye blog, bare der stadigvæk kommer nogle billeder ind en gang i mellem ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg glad for, at du vil! Og selvfølgelig vil der det. Billeder er det bedste! :-')

      Slet