lørdag den 28. juli 2012

Et insekt, af en slags




Disse fotos blev taget igår, da jeg var ude at nyde det gode vejr, som desværre ikke gentager sig i dag. Det er faktisk ret utroligt, at vejret kan gå fra i den sidste uge at have været perfekt, og nu er der gråt over det hele. Hvilket insekt det er, ved jeg dog ikke, men flot så det ud, da det hang på den lyserøde blomst. Jeg var meget imponeret over, at den kunne hænge så stille, i luften og bare være rolig. Lige gyldig hvor tæt på, mit kamera kom på dette dyr, sad det helt stille, som om den var vant til at blive fotograferet. Jeg var meget imponeret, og er godt tilfreds med mit resultat af insektet. 

2 kommentarer:

  1. Fine billeder! Ærgeligt kvaliteten ikke er i top, men det gør nu ikke noget!

    Så det samme insekt i mit sommerhus for et par dage siden! Den var superflot, helt guld og kæmpe stor!:D Fik desværre ikke et billede af den, haha.

    - Mille

    http://milleme.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det var lidt synd at kvaliteten blev lidt ring, men det må jeg gøre om en anden dag! Men tusind tak.

      Ej hvor sjovt. Det er nemlig rigtig flot, og enormt stort af et insekt at være. hihi!

      Slet