torsdag den 19. juli 2012


A new design, again

Nikon L120 coolpix  + 4.5 - 94.5 mm 1:3.1 - 5.8

Nu har jeg efterhånden ændret meget i mine koder, layout og header. Jeg tror den er ved at være dér, hvor jeg er helt tilfreds, dog mangler der et par småting stadigvæk. Men det vil der vil altid gøre. Jeg har slettet alle indlæggene, igen, på nær dem fra i dag. Jeg slettede dem første gang ved en fejl, denne gang var det meningen. Jeg har ændret i billedstørrelsen på mine billeder, og rykket på layoutet, derfor så alle indlæggene anderledes ud. Derfor er de slettet. - Det skal lige siges, at der arbejdes på en header! 
Hvad synes I?

2 kommentarer:

  1. Din blog ser fed ud, men du mangler bare liiige en header;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak. - Ja, en header. Jeg ved det godt, men jeg kan ikke rigtigt lige finde den rigtige. )-:

      Slet